A jógaórákról

Debrecen    Nyíregyháza    Miskolc    Hajdúszoboszló-Ebes    Hajdúnánás    Vámospércs    University

Jóga a mindennapi életben rendszer első szint

Az első szint gyakorlatai segítenek a testi-lelki egyensúly megteremtésében.  Sokoldalúan erősítik, lazítják a test izmait, ízületeit.  Idősebb korban vagy feszült, nehezen mozgó test estén is alkalmasak a gyakorlásra és megtanítanak arra, hogy rendszeres végzésük révén hogyan javíthatunk közérzetünkön. Ugyanakkor minden szükséges alapot megadnak a klasszikus jógaászanák és későbbi meditációk gyakorlásához. 

Néhány jellemző példa:

1 1 15 A gyakorlat finoman nyújtja a térdhajlító szalagokat,segít kialakítani a medence helyes tartását előrehajlás közben.
1 4 13 A vállkörzés az első lépés a vállízület mozgékonyságának javításához és a hátizmok erősítéséhez. Ha figyelünk a légzés és a mozgás összhangjára tökéletesíti a légzést.
1 3 7 A csónak nevű gyakorlat rendszeres végzése erősíti a hasizmokat és javítja az egyensúly érzékelését és megtartását.
1 6 8d Az evezés az első lépés a gerinc hajlékonyságának visszaszerzése felé. Javítja az általános erőnlétet is.
 1 1 6a Már az első szinten is találunk nehezebb gyakorlatokat.

A pránajáma és önvizsgálti meditáció gyakorlása a stresszkezelés hatékony eszköze

 meditacio kicsi

Előzetes helyfoglalás a 2020 Január 9-én induló kezdő csoportba:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

+36 30 522 9528 (Barna Péter jógaoktató)

 

Pin It