A jógaórákról

Debrecen    Nyíregyháza    Miskolc    Hajdúszoboszló-Ebes    Hajdúnánás    Vámospércs    University

Ajánlások a gyakorláshoz

A kezdő jógatanfolyam olyan gyakolratokból áll, amelyek minden korú és képességű résztvevő számára hasznosak. A foglalkozásokon a résztvevők lazítást, testgyakorlatokat, légző technikákat és rövid meditációt is tanulnak. A tapasztalt oktató tanácsai segítik őket céljuk elérésében.

raja-yoga

Néhány ajánlás a gyakorláshoz

A központban padlószőnyeg burkolatú teremben gyakorlunk, matracok rendelkezésre állnak.

Szintén rendelkezésre állnak plédek és párnák, melyeket a lazításhoz és a jógaülésekhez használunk.

Kényelmes, egész testet fedő ruhát hozz a gyakorláshoz.

Óra előtt vedd le azokat a tárgyakat, melyek zavarhatnak (pl. szemüveg, öv, ékszer, óra) és helyezd el az öltözőben vagy a gyakorlóteremben.

Sose gyakorolj tele gyomorral!

Ha bármilyen egészségügyi problémád van, beszéld meg a jógaoktatóval, aki tanácsot adhat és megmondja, mire kell figyelned.

Minden ászanát teljes figyelemmel és összpontosítással végezz.

Gyakorlás közben legyen nyitva a szemed, hacsak nincs külön megszabva, hogy a szem legyen csukva. Érzékeld tudatosan az egyes gyakorlatok hatását és időnként kis szünetet tartva néhány lélegzetvétel erejéig lazítsd el az egész testet.

Hagyd ki azokat a gyakorlatokat melyeket merevség vagy egészségügyi panaszok miatt nem tudsz végrehajtani. Helyettük pihenj és lazíts.

Ne versenyezz, és ne hasonlítsd magad másokhoz. Gyakorolj saját képességeidnek megfelelően, a saját ritmusod szerint.

Pin It